Rychlé informace:

Technologický popis vypracovaný brněnskou laboratoří IMOS a schválený ČVUT katedrou silničních staveb ke stažení v pdf dokumentu zde. popis.pdf

Silkot 10

vychází ze stejné technologie jako Silkot 70-80. Kompletní soustava je usazena na podvozek nákladního auta jako nástavba. Auto si dodává zákazník svoje nebo mu zajistíme nové popřípadě starší.  Tento stroj je vyráběn  v těchto modifikacích, které je možno kombinovat

  • S možnou výměnou 33kg propan butanových lahví a s malým kladkostrojem na zvedání PB lahví – označení SILKOT 10 TH
  • S  děleným zadním sklopným infračelem, které umožňuje vyosení čela na každou stranu o cca 1m – označení SILKOT 10 DC
  • Se zvětšeným hotboxem ( 2 m3) – označení Silkot 10 – 2

Silkot 10 - Se zvětšeným hotboxem

Technické parametry SILKOT

  • Objem LPG nádrží: 6 x 100l (600l)
  • Spotřeba LPG: 400l/20h
  • Elektrická soustava: 12V/24V/230V
  • Primární zdroj: 12V
  • Naviják, světelná rampa, maják: 12V DC
  • Dmychadla: 24V DC
  • Cívky plynových ventilů, automatiky hořáků, regulátor teploty: 230V
  • Objem ohřívacího zásobníku recyklátu: 1,1m3 = 1,800kg
  • Požadovaná teplota recyklátu: 150-160°C
  • Doba náhřevu vozovky nahřívacím čelem: 10 – 12min
  • Spotřeba recyklátu: cca 1m3/den
  • Celková váha stroje (tj. váha s plně naloženým zásobníkem recyklátu, vibračním válcem a s plnými nádržemi LPG) a včetně podvozku (celková váha se odvíjí od typu a hmotnosti podvozku): 11200kg